آتش به اختیاری کانون بقیه الله کهنوج برای شکست کرونا 
آتش به اختیاری کانون بقیه الله کهنوج برای شکست کرونا 

آتش به اختیاری کانون بقیه الله کهنوج برای شکست کرونا 

اقبالی گفت: قبل از ورود این ویروس به شهرستان کهنوج با مشورت اعضای کانون فرهنگی هنری بقیه الله و همراهی گروه فرهنگی جهادی رهروان شهدای این شهرستان، در اقدامی آتش به اختیار برای پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا ۱۰ گروه راه اندازی کردیم.
شناسه خبر : 905977 تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ زمان انتشار :

«اقبالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: قبل از ورود این ویروس به شهرستان کهنوج با مشورت اعضای کانون فرهنگی هنری بقیه الله و همراهی گروه فرهنگی جهادی رهروان شهدای این شهرستان، در اقدامی آتش به اختیار برای پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا ۱۰ گروه راه اندازی کردیم.

 

 

 


مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله افزود: از ۱۲ اسفند فعالیت های کانون را معطوف به ضدعفونی و گندزادیی مساجد و تکایا، اماکن عمومی، رستوران ها، پمپ بنزین ها و ایستگاه های تاکسی کردیم و این فعالیت ها تا پایان کرونا همچنان ادامه دارد.

 

 


وی عنوان کرد: در ابتدا با اندک وسایلی همچون دستمال و آب پاش حاوی مواد ضدعفونی کننده عابر بانک ها را ضدعفونی می کردیم. 

 

 


فلاح اضافه کرد: بعد از مدتی مردم به شکل خودجوش پای کار آمدند و تراکتور و سم پاش در اختیار ما قرار دادند بنابراین با فراهم شدن این ابزار توانستیم هر شب سطح وسیعی از شهر کهنوج را ضدعفونی و گندزدایی کنیم.

 

 

 


مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله ضمن یادآوری، اظهار کرد: گروه فرهنگی جهادی رهروان شهدا که اعضای آن بچه مسجدی های عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد کهنوج هستند در گذشته نیز در بحران هایی همچون سیل و زلزله وارد عمل شده و به کمک همنوعان شتافته اند و اکنون نیز با تبعیت از فرمایشات رهبری آتش به اختیار وارد عمل شده تا با ویروس کرونا مقابله کنند.

 

 

پایان پیام/ 586